Info

🐴Medlemskab betales hvert ½ år - henholdsvis den 1. januar- og den 1. juli. Det er et krav, at man er medlem af Aabenraa Rideklub for at kunne benytte klubbens faciliteter, få undervisning samt at være opstaldet.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Kontingent | 100
Kort beskrivelse
½ års kontingent for Juniormedlemmer 0-24 år.
175 kr.

Kontingent | 101
Kort beskrivelse
½ års kontingent fra alder 25+ med udvalgspost med mulighed for at tilknytte op til 3 børn under 25 år til medlemskabet. Bemærk! Tilmelder man sig dette medlemskab, forpligtiger man sig til at gå med i et udvalg og deltage aktivt i dette. Ønsker man ikke at være i et udvalg og bidrage aktivt her, vælger man i stedet - medlemskab 25+ uden udvalgspost til kr. 1500,- pr. ½ år.
300 kr.

Kontingent | 102
Kort beskrivelse
½ års kontinent for stævneryttere som ikke ønsker at benytte klubbens faciliteter. Man er ikke berettiget til at deltage i klubmesterskab, hvis man vælger dette medlemskab
200 kr.

Kontingent | 103
Kort beskrivelse
½ års kontingent for passive medlemmer
175 kr.

Kontingent | 105
Kort beskrivelse
½ års kontingent for medlemmer der ikke ønsker en udvalgspost og deltage aktivt i denne.
1500 kr.